A „Kiváló Kiszolgálás” program keretében minden évben négy területet vizsgálnak a ClientFirst próbavásárlói. A személyes, elektronikus, valamint telefonos ügyfélkiszolgálás mellett másodszor a vállalatok közösségi média oldalain, valamint chat csatornákon való ügyfélkommunikációját is felmérték. Minden cég, aki elérte a 80%-os eredményt az adott kategóriában, „Minősített Kiszolgálás” oklevelet vehetett át.
A ClientFirst által végzett országos felmérés képezte az alapját a „Kiváló Kiszolgálás” program 2024-es díjának is. Az eredmények alapján a nagyvállalatok között, személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a DIEGO III. helyezést ért el.
A magyar piacon több mint húsz éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra és ügyfélélmény fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) Elite tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat, mely 2022-től kezdve „Kiváló Kiszolgálás” néven fut. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása. A „Kiváló Kiszolgálás” Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 70 százalékban az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása határozza meg, amit mystery shoppinggal (próbavásárlás) mér a cég, 30 százalékban pedig saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége.
Login and Registration Form